Przedszkole Gdynia

Nasze przedszkole jeszcze pod nazwą Ptasie Radio rozpoczęło swoją działalność 1 września 2012 roku. Od 1 stycznia 2020 roku zmieniło swoją nazwę na Akademia Malucha.

 

Misją naszego przedszkola od początku działalności jest wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dziecka zgodnie z jego wrodzonym potencjałem i możliwościami, zapewniając mu bezpieczne warunki do zdobywania wiedzy oraz poznawania świata.

 

Przedszkole jest szczególnym miejscem, w którym dziecko staje się członkiem większej zbiorowości. To właśnie w przedszkolu, pod opieką pedagogów, uczy się wzajemnego współżycia w grupie rówieśniczej oraz otwartości na nowe doświadczenia. Poprzez zabawę dziecko wyraża swoje uczucia i pragnienia, daje upust rozbudowanej wyobraźni, rozwija zdolności twórcze oraz tworzy formę więzi ze społeczeństwem.

 

Tworzymy placówkę, która w oparciu o indywidualne potrzeby dziecka, przygotowuje je do bycia jednostką otwartą zarówno na samego siebie jak i na otaczający świat, zdolną do samodzielnego myślenia oraz chętną do podejmowania różnego rodzaju aktywności. We współpracy z rodzicami chcemy tworzyć miejsce bezpieczne i przyjazne dzieciom sprzyjające ich dalszym szkolnym i życiowym sukcesom.

 

Niepubliczne Przedszkole Akademia Malucha w kwestii bezpieczeństwa posiada uzgodnienia Sanepidu, Rzeczoznawcy PPOŻ, inspektora d/s BHP, znajduje się w budynku monitorowanym. Działa także pod nadzorem Pomorskiego Kuratorium Oświaty i Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Gdynia jako placówka niepubliczna.

ZACHĘCAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ ZE SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĄ.




Oceny Trojmiasto.pl

Komunikaty

ZAPISY NA NOWY ROK SZKOLNY 2023/2024 !!!

Przedszkole AKADEMIA MALUCHA w GDYNI 6 grup wiekowych, plac zabaw, taras, monitoring, własna kuchnia,   ZAPISY pod nr...

czytaj całość
Zobacz więcej komunikatów...

wirtualny spacer po placówce


nasza placówka

plan dnia

6:30-8:30

schodzenie się dzieci*zajęcia opiekuńcze*kontakty indywidualne*zabawy samodzielne - tworzenie warunków umożliwiających dzieciom swobodny rozwój, zabawę w poczuciu bezpieczeństwa *zabawy poranne

8:30-9:00

przygotowanie do śniadania-czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe* śniadanie* zabiegi higieniczne i samoobsługowe w łazience-toaleta, mycie zębów, mycie rąk *

9:00-10:00

zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o program wychowania przedszkolnego*zgodnie z tematyką kompleksową organizowanie zabaw twórczych*wycieczki* mowa *plastyka* matematyka * gimnastyka ogólnorozwojowa* umuzykalnienie * spacery *wycieczki* zabawy na świeżym powietrzu * język angielski*zabawy twórcze*stymulujące rozwój dzieci*

10:00-10:15

czynności porządkowe*przegryzka owocowo warzywna*czynności samoobsługowe *zabiegi higieniczne *kultura spożywania posiłku *

10:15-11:00

zabawy w kącikach zainteresowań * zabawy tematyczne * zabawy konstrukcyjne * teatralne *  umuzykalniające * gry dydaktyczne * manualne *zabawy służące realizacji pomysłów dzieci* język angielski*zabawy badawcze*

11:00 – 12:00

czynności samoobsługowe * nauka ubierania* gry i zabawy terenowe, ruchowe: spontaniczne i zorganizowane ze sprzętem sportowym * obserwacje przyrodnicze * zabawy tropiące*obserwacja środowisk przyrodniczych i społecznych*wycieczki poza teren przedszkola * zasady bezpieczeństwa*koncerty*spektakle teatralne* warsztaty*

12:00- 12:30

czynności samoobsługowe i higieniczne*obiad - pierwsze danie * kultura spożywania posiłków – celebrowanie posiłków prawidłowe posługiwanie się sztućcami* odkrywamy nowe smaki*dbałość o zdrowie* samoobsługa przy stole *zabiegi higieniczne*pełnienie dyżuru* język angielski*

12:30-13:30

czynności samoobsługowe podczas przygotowań do odpoczynku* czynności higieniczne w łazience  *czynności higieniczne – staranne mycie zębów* *relaks i wyciszenie*słuchanie bajek, baśni, opowiadań, muzyki relaksacyjnej*

13:30-14:00

samodzielna zabawa – podejmowanie różnorodnych form działania przy niewielkim udziale nauczyciela*praca indywidualna z dziećmi o charakterze wyrównawczo stymulacyjnym oraz praca z dzieckiem zdolnym, dostosowanie zadań do możliwości dzieci *zabawy przygotowujące do nabywania umiejętności szkolnych*czynności samoobsługowe * czynności higieniczne w łazience  *zabawy swobodne inspirowane przez nauczyciela * zabawy w kącikach zainteresowań * gry stolikowe *gry dydaktyczne

14:00-14:30

obiad-drugie danie *kultura spożywania posiłków * odkrywamy nowe smaki samoobsługa przy stole * zabiegi higieniczne*

14:30-15:30


15:30-16:00

podwieczorek*czynności samoobsługowe *

16:00-17:30

rozchodzenie się dzieci*praca indywidulana * praca zespołowa * zabawy tematyczne * zabawy spontaniczne * działania twórcze * zabawy swobodne inspirowane przez nauczyciela * zabawy w kącikach zainteresowań * gry stolikowe *

Powyższy ramowy jest tak skonstuawany aby każdego dnia wypełniać podstawę programową przewidzianą przez MEN dla dzieci w wieku przedszkolnych. Rozkład dnia tym samym dostosowany jest do możliwości i potrzeb wszysykich dzieci.

Zajęcia dodatkowe odbywają się zgodnie z grafikiem zajęć dodatkowych i harmonogramem wydarzeń w przedszkolu i odnotowywane są w dzienniku zajęć.


kadra

Julia Kolińska

Logopeda.

Julia Milewska

Nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Sylwia Jórczak

Asystent nauczyciela.

Na co dzień jestem spełnioną mamą oraz osobą, która kocha dzieci. Jednym z moich marzeń było podjęcie pracy w żłobku lub przedszkolu i dziś mam okazję je spełniać, opiekując się Państwa pociechami. Jestem osobą bardzo zaangażowaną, odpowiedzialną, opiekuńczą oraz cierpliwą.
Dla mnie nie ma nic cenniejszego niż szczera radość dziecka, którą codziennie jestem obdarzana. Staram się ,aby każdy wspólny dzień wypełniony był świetnym humorem, zabawą oraz mile spędzonym czasem.
Mam nadzieję,że Maluszki zapamiętają mnie jako poprostu ,,fajna Pani ''


Urszula Wala

Nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Ukończyłam studia l i ll stopnia na Uniwersytecie Gdańskim na kierunkach: -pedagogika wczesnej edukacji z terapią pedagogiczną, -pedagogika specjalna edukacja i terapia osób z autystycznego spektrum zaburzeń. Nieustannie pogłębiam swoje kwalifikacje i umiejętności, uczestnicząc w kursach i szkoleniach pedagogicznych. W pracy z dziećmi szczególną uwagę zwracam na rozwój emocjonalny i kompetencje społeczne. Stawiam granice i ustalam zasady jednocześnie uwzględniając i szanując potrzeby dzieci. W grupach, które prowadzę, zawsze jest czas na wspólną zabawę, śmiech i przytulanie. Prywatnie mama uwielbiająca podróże i dobrą kawę.

Justyna Choszczyk

Wicedyrektor przedszkola i żłobka oraz nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Ukończyłam studia magisterskie z zintegrowanej wczesnej edukacji. Od tego czasu pracowałam jako nauczyciel w przedszkolu. Rozwijałam swoją wiedzę poprzez różne kursy i szkolenia. Dodatkowo poszerzyłam swoje kwalifikacje zaliczając studia podyplomowe z zarządzania oświatą.

 

Prywatnie mama dwóch synków :)

Karolina Jaworska

Oliwia Mroske

Pomoc nauczyciela

Od zawsze chciałam pracować z dziecmi, w gimnazjum uczęszczałam na wolontariat w przedszkolu. Ukończyłam liceum o profilu policyjnym oraz studia o kierunku wojskowym. Mimo wcześniejszych chęci pracy w tych jednostkach, uważam, że w koncu znalazłam się na właściwym miejscu. Jestem pogodna i uśmiechnięta, uwielbiam bawić się z dziećmi, opieka nad nimi sprawia mi duzo przyjemności. Już jako młoda dziewczynka, z chęcią opiekowałam się młodszym rodzeństwem i kuzynostwem. Pracowałam jako instruktor tańca i animator dla dzieci. Byłam także opiekunem na koloniach i półkoloniach.

Marta Drozdowska

Nauczyciel wychowania przedszkolnego.

Ukończyłam studia I stopnia na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Obecnie kontynuuje edukację na studiach magisterskich z wyżej wymienionej speciajlizacji. Prowadząc zajecia staram się zachęcać dzieci do bycia ciekawym świata oraz dopingować do ciągłego rozwoju. Dążę do tego aby wykorzystywane przeze mnie pomoce dydaktyczne były nie tylko praktyczne ale przede wszystkim barwne, pobudzające wyobraźnię, a co najważniejsze interesujace dla najmłodszych odbiorów.  Nie ma nic piękniejszego od szczerej, dziecięcej radości, ale prawdą też jest , że radość płynąca z nauki cieszy podwójnie i to nie tylko nauczyciela.  Swoją przygodę z pracą z dziećmi rozpoczęłam prowadząc zajęcia w szkole pływania.  Prywatnie jestem właścicielką czworonożnego pieska lubiącą aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu.

Karolina Kędzierska

Nauczyciel wychowania przedszkolnego i terapeuta

Ukończyłam studia II stopnia o specjalności zintegrowana edukacja wczesnoszkolna na Wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych na Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni oraz studia podyplomowe z edukacji i wspierania rozwoju osób z autyzmem, zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Swoją wiedzę nieustannie poszerzam poprzez rożnego rodzaju kursy. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z różnorakimi potrzebami edukacyjnymi oraz rozwojowymi. Prywatnie bardzo lubię podróżować i odkrywać nowe zakątki świata.

Aneta Góralska

Asystent nauczyciela

Ukończyłam kurs asystentek nauczycieli przedszkola.
Pracuję od wielu lat jako opiekunka dzieci w wieku przedszkolnym i żłobkowym.
Wiem , że najmłodsi potrzebują szczególnego zainteresowania i uwagi, a także wymagają , aby ich otoczenie było bezpieczne oraz uporządkowane. Staram sie stwarzać ciepłą, przytulną i przyjazną dziecku atmosferę, jak najbardziej zbliżoną do domowej. Otaczam dziecko szacunkiem i pozwalam na indywidualność, ucząc je samodzielności. Uwielbiam spędzać aktywnie czas z dziećmi, bawiąc się i ucząc je podstawowych czynności codziennych .
Praca z dziećmi przynosi mi wiele radości i satysfakcji , dodaje dużo pozytywnej energii oraz motywacji do dalszego działania.



galerie i nowości na facebooku


NASZE PLACÓWKI:
ŻŁOBEK GDYNIA (zobacz)
PRZEDSZKOLE GDYNIA (zobacz)

ZOBACZ RÓWNIEŻ:


Copyright: Akademia Malucha Przedszkola. Projekt i realizacja: PodisPromotion